Inilah punca jerebu di Malaysia.. sudahlah korang bergaduh.. menyusahkan masyarakat je!

Inilah punca jerebu di Malaysia.. sudahlah korang bergaduh.. menyusahkan masyarakat je!

Oh, susahnya nak mulakan entri ni. Begitulah. Setelah lama tidak menulis, bakat menjadi terpendam tak muncul-muncul. Wah, kau ada bakat kah? HAHA.

Sebenarnya, saya sangat tak bermaya karin. Dan berharap menjadi seperti Maya Karin. Cantik. Tapi tak mungkin. Ia hanya sebuah impian. Eh. Apa aku merepek ni. By the way, semua orang pun pasti menjadi lelah semenjak dua menjak ni. Kan? Apa? Tak? Kau memang hebat! Itupun kalau kau duduk di Malaysia lah. Kalau kau duduk di luar dari Malaysia, Indonesia dan Singapura, maka saya takda hairan. Sebab udara di negaraku yang tercinta ini memang sudah teruk. Oh jerebu!

Saya kelihatan beremosi tak? Beginilah saya. Tadi sangat lapar. Lalu asyik mengeluh sebab di bawah ni tak jual burger. Sekarang pun mengeluh. Sebab kena buka laptop buat kerja. Tapi akhirnya pergi buat blog. Memang hidup tak berarah.

Baiklah. Hentikan keluhan ini. Mari membuat kerja. Kerja yang tak berkesudahan.

Okay bye!

Regards,

~Ha~