HAHA. Isn’t it true? 1 entry will lead to another..😉

Anyway, the time is not come yet to tell about the trip.  I’m sorry, I just don’t feel to do so..

Saya sedang menonton Bridget Jones’s Diary (dah nak habis pun). Come to think about it, dulu saya tak suka pun movie ni. Bagi saya, karektor ni terlalu membodohkan diri sendiri. Huhu.

Tapi lama-lama, saya okay pulak. HAHA. Mungkin sebab saya dah bosan tengok karektor yang sempurna, dan nak tengok sesuatu yang lebih bersifat human being. Kadang-kadang saya melihat diri saya dalam Bridget tu sendiri. Okay.. saya tak flirt dengan bos! HAHA. Dan juga tak merokok. Baiklah, yang saya maksudkan sama tu cuma tentang kehidupan. How imperfect our life.. and ourselves.

Enough about this. Bercerita lebih banyak hanya membuka lebih banyak rahsia.🙂

227443

Regards,

~Ha~