Yes.. saya memang ada rasa sesak nafas sikit, but secara metafora saja. Apa? Metafora? Yup!

Kenapa? Because I couldn’t bear to even hear users’ voice. Wow. Ini dasyat! Agak la.. Bila saya dah mula mengenali users, terlalu banyak perkara yang terlalu mendukacitakan saya. Let just say, we don’t have chemistry. Until at one point, saya cuba untuk tidak sebumbung atau sebilik dengan mereka.

Eh tak.. mereka tak buat buat apa-apa pun dengan saya. Bercakap tidak, marah pun tidak. Tapi fobia itu akan sentiasa menghantui hidup saya. Maka jadilah saya Sang Penakut yang macam takut dengan bayang-bayang sendiri.

Rabu ini ada session dengan mereka. Nervous dia sampai saya tak semangat nak buat kerja. Asyik bermenung-menung saja. Ya Allah, permudahkanlah urusan cari kerja saya. It’s really a sign for me to move forward!

Regards,

~Ha~