Hey kamu nak tahu, ~tak tahu pun saya nak bagi tahu juga.. saya bagi effort yang bukan main semalam itu menaikkan semangat saya bekerja.

Jadi dengan itu, saya mahu pat my back for that effort.

Sebab effort itu boleh dikatakan berjaya. Yeayy..!!

Sebenarnya effort tinggi yang saya buat tu cumalah.. pergi iron baju kerja malam tadi juga, kemudian pergi cari earphone untuk dengar lagu dalam train. Itu je. ~Bunyinya bukan main lain. Kekkeeke.. :D  Oh ada satu lagi. Saya mintak housemate tolong kejutkan saya bangun tidur, sebab saya memang susah nak bangun tidur.

Jadi hari ni, saya sampai awal di office. Cuba berfikir sepositif mungkin, dan buat kerja yang diberi tanpa rungutan. Dan sudah siap satu kerja – kerja-kerja documentation! Yeayy..!!

Ada lagi kerja lain menunggu. Tapi kita usah risaukan kerja tu, selagi server tak up lagi. Mari buat kerja apa yang terdaya!

Regards,

~Ha~