Okay, kita tinggalkan sekejap cerita pasal Korea. Saya tengah sibuk ni. Kerja perjabat pun sampai terpaksa bawak balik rumah. Kalau lah siang 16 jam, mungkin saya masih lagi kat office.

Sekarang saya ada benda penting nak bagi tahu ni!

Siapa free Sabtu ni? Tak ada apa nak buat kat rumah? Terasa loser duduk di rumah? Nak hiburan secara free?

Saya nak buat tawaran ni. Siapa nak ikut saya pergi Melaka? Saya ajak tanpa mengenakan bayaran nih. Saya nak pergi makan kenduri. Tapi takde geng pulak. Mari Chan outstation Johor. Jaiz balik kampung. Pae.. eh.. Melaka tu rumah Pae lah. Adik dia punya kenduri. Tapi.. saya tak dapat balik dengan dia malam Jumaat, saya ada hal pulak malam tu.

Jadi, cepat!! Siapa nak ikut roger saya. Kalau tak, boringlah saya nanti. Jadi.. tolonglah temankan saya!

Regards,

~Ha~