Tags

An young ha seh yo!!

(meaning: hello)

So, saya dah touch down Soeul semalam. Pukul 6 pagi. Tapi 6 pagi dia sudah sangat cerah. Saya pun solat kelewatan dalam flight.

Soeul beza 1 jam saja dengan Malaysia. Sekarang pukul 6.30, maknanya kat KL baru pukul 5.30 pagi. Kitorang tengah bersiap nak ke Nami island pulak ni.

Kali ni, betul-betul lain dari trip2 yang sebelum. Sebab.. orang Korea tak pandai cakap orang putih! Uh uh uh.. dah macam ayam dengan itik dah kalau tengok kitorang bercakap. Tapi.. we manage to understanding each other. Huish.. dasyat dasyat!

Ok.. next time sambung lagi. Sini ada internet free, so kalau free dan x penat malam-malam, saya update lagi. Tapi gambar tak dapat upload. Sebab komputer ini asyik mengeluarkan window box bahasa korea yang tidak difahami.. akhirnya saya telah men-click sesuka hati, dan terjadilah hp saya tak dapat di kenal pasti, dalam komputer ini. uh uh uh.. rythme apakah ini??

Regards,

~Ha~