It was an exhausted week. Tapi itulah, adat bekerja. Kadang-kadang tak ada kerja. Kadang-kadang macam tak cukup siang kena bekerja. Uhhhh..

Jadi saya dah buat decision. I’m gonna stay to the current. Facing apa yang terjadi selagi terdaya. Mungkin betul kata bos saya, mungkin kitorang ni enjoy the suffering. Tapi, ini cuma temporary decision. Saya cuma nak finish up what I start. Bila saya jumpa peluang yang lebih baik, SAYA MESTI PERGI!!

Esok nak ke Korea. Tapi saya rasa letih betul. Jadi macam tak berdaya nak membuat persiapan. Saya baru berjaya melonggokkan semua baju yang akan di bawa kesana. Pergerakkan terasa sungguh perlahan. Haih.. BANGUN HA!! Pergi packing baju dalam beg.

Lepas tu pergi mandi!

Lepas tu keluar, cari barang yang tak cukup lagi. Adapter EU tu pun kau tak cari lagi kan??

Baiklah, saya cuba untuk bersemangat!

Regards,

~Ha~