Do anybody tell you that life is not just about you. That’s what I felt inside. Pretty left behind.

Nothing much happened recently. ~except that I got guitar from friends, which is awesome! Although my work schedule at Temerloh has been cleared and I have nothing much to do here, except TOT with support team, surprisingly, I’m so stressful with work, causing by our consultant. Basically, it’s about unmanageable management!

Then, I don’t know why I felt so lost in my own world. Nothing I did that satisfy me. I think this got something to do with my work life. Last few weeks, I had a very very busy and hectic life, as we were on LIVE phase. Now since everything seem slow down a bit, may be, I hate being not know what to do. Or.. may be I’m a bit stressful about the next project. Or.. may be I already feel bored with this job. Seriously, I don’t know what happened!

I don’t expect you to understand. Life is always like this. Sometime it make you happy. Sometime it make you sad. Sometime you are so full with yourself. Sometime you feel lost in your own world. Sometime you feel the sweetness. The other time, it is bitter!

Sebanyak mana saya tahu ini adalah hidup, ia memang sesuatu yang amat membosankan! Saya cuba sebanyak mungkin mengisi masa lapang, seperti bermain dengan gadget baru, atau tengok you tube, atau bermain game, macam saya cakap tadi, perkara-perkara yang lagha tu tak mampu membendung rasa ‘kehilangan’ tu.

Kemudian, walaupun hujung minggu saya dikelilingi kawan-kawan dan aktiviti, kadang-kadang saya juga rasa kehilangan di situ. Baiklah, saya ini memang mengada-ngada sedikit. Ntah apa yang saya nak dalam hidup ni pun ntah. Semuanya serba tak kena. Mungkin patut diberi penampar saja. HAHA. Tak tak. Jangan cuba-cuba nak tampar-tampar saya. Nanti saya tampar kamu balik. Saya cakap-cakap je. Tapi betullah, hidup ni bukan berkisar tentang saya seorang!

Baiklah, sudah lewat malam. Eh.. dah pagi pun. Sampai lain kali, harap anda tidak mengalami kekosongan seperti saya!

Regards,
~Ha~