Oh.. baru berkesempatan nak update. Mari update dengan kadar yang cepat! ~Yelah tu…

Memulakan hujung minggu lepas dengan mengkabulkan permintaan birthday girl, iaitu memanjat Bukit Takun. Kelihatan seperti sebuah aktiviti biasa, bukan? Tapi tidak sama sekali. Ia sebuah aktiviti yang sangat mendebarkan sukma!

Aktiviti apakah itu?

Inilah aktivitinya.. Rock Climbing di Bukit Takun!

menuju puncak! ye ke.. mcm mencari masalah je..

~berdebar~berdebar~berdebar..

lalu terus bertukar menjadi ninja!

sorang lagi ninja sesat..

dgn susah payah.. tp ini baru half way..

pemandangan dari atas..

and going down..

it's 30 metres abseil..

bila turun.. semua telah mendapat sawan..

Oh.. rasa macam ini kali pertama memaparkan gambar dengan terlalu banyak. Takpe lah, sebab saya sangat malas nak bercerita.

Sekarang mari tengok gambar di Bukit Saga pulak!

start the journey to bkt saga..

ahli jemaah pendakian..

cuba tersenyum comel..

namun akhirnya terduduk jua..

dan sampai ke puncak.. ~bkt je pun.. takyah la beria2 sgt..

kaki2 yg melangkah..

ini adegan yg agak pelik.. tp kepelikan itu berlaku kerana nk mencari air terjun..

akhirnya sampai jua ke air terjun apeh..

err.. mcm teletubies..

balik! ~dgn kegembiraan..

Okey lah.. dah letih! Banyak betul gambar dah di-upload.

~Peristiwa di atas berlaku 2 minggu lepas. Tak sempat nak publish. Creadit picture from Mar, Pyan, Pae & Chadel.

Regards,

~Ha~