Macam dah lama sangat tak update. It’s about.. oh a week je. Tapi hari-hari rindu nak update. Cuma kesempatan je takde. Uh uh uh..

  1. So, when I went to KK for the Via Feratta trip, I was expecting Temerloh was so hectic with work progress, and I tend to think that many people gonna chase me for the ‘incomplete’ work. HAHA.~nampak sangat tak buat keje betul2. But.. nan ado! When I came work on that Wednesday, non of the data uploaded in LIVE database. Apakah?? Which mean, saya lega skit la sebab mood bekerja memang belum ada time tuh! HEHE.
  2. When I was in KK, I lost company’s hp in the van on the way to airport. Rasanya terjatuh after I had a call with officemate. I completely silent about this, sebab malas nak dengar orang membebel pasal nih. HEHE. Yes, memang pun saya dah terhilang phone banyak kali. So what? Bukannya saya sengaja..😛
  3. Tomorrow, we gonna visit mount Datuk again. Again??? Ini memang kerja gila. Macam lawatan bulanan pulak dah gayanya. This time, it bring a few missions. Excited nak cerita, tapi macam lagi seronok kalau terus display the output je nanti! Uh uh uh.. tak tahannn.. syok sendiri! ~padahal orang yang baca ni tak paham pape pun! uh uh uh..
  4. What else? Aaahh..mission nak menguruskan badan nampaknya tergendala terus. Macam biasa, syndrom nak LIVE melanda, balik lewat, kerja lewat malam dan datang awal dah jadi rutin. Bila masanya nak bersenam and aerobik.
  5. Driving from KL-Temerloh is like a routine for me. And I like driving! HEHE. But it makes me scared too, for every time I drive. Oh ntah lah kenapa, saya selalu takut apa-apa yang buruk terjadi sewaktu saya memandu. Eh, bukankah saya pernah bagitahu, I have a wild imagination!

Baiklah, cukuplah setakat ini. Sebab saya perlu tidur. Esok nak mendaki di awal pagi!

Regards,

~Ha~