Tags

,

Ntah mengapa, pagi ini terasa lengang. Selalunya, walaupun baru pukul 7.10 pagi, Stesen LRT Masjid Jamek seakan havoc sekali dengan pelbagai manusia. Tapi hari ini, kelihatan sungguh lengang. Saya sangka mungkin terkesan dari masalah LRT semalam.

Semalam, ketika pulang kerja, tiba-tiba sahaja LRT yang saya naiki tu terhenti di Stesen Dato Keramat. Seakan power-off. Dari enjin, lampu sehingga ke air corn, semuanya mati!! Malah pintu pun tak boleh dibuka. Nyarislah, cuma lagi 2 stesen saja saya nak sampai. Terus calling Cik Tirah, minta dia pick up saya. Kamsahamida Cik Tirah!

Saya cuak-cuak juga nak naik LRT pagi ni. Tapi alhamdulillah, nampaknya semua macam ok! Tapi saya masih hairan, kalau terkesan dengan masalah LRT, kenapa jalan raya juga tidak sesak? 7.30 pagi, tapi Seksyen 14 ni macam sepi saja.

Lalu saya bingung lagi..

.

****************************************

.

Oh ya.. kalau sesiapa nak amik ISTQB secara sendirian, tanpa menghadiri course-nya, boleh hubungi saya untuk mendapatkan nota-nota-nya. Saya jual dengan harga yang murah saja. Lengkap dengan latihan setiap chapter dan past questions. Saya beri sekali dengan beg2nya. Saya faham course ini terlalu mahal kalau nak ambil secara keseluruhan. Kebanyakan orang pay for the exam only. Itupun sudah RM500. Kalau tak silap saya, course ini berharga RM5K lebih.

Saya pula dalam proses stock clearance ni.

Semoga Berjaya!!

Regards,

~HA~