Saya masih mood bercuti! Oh tidak.. bukan mood bercuti.. tapi mood tensen! Sebab..

1. Saya dengar, PJC ada masalah. Ohh.. walaupun dah hand over, tapi saya tetap rasa itu tanggungjawab saya.
2. Kalau PJC yang kecil pun ada masalah, bayangkan KT nanti. Ohh.. KT tu berganda-ganda besar dari PJC ni.
3. Hari ini hari Isnin. Ntah apa saya nak expect dari bos saya di hari Isnin ini.
4. Banyaknya kerja nak buat untuk KT ni.. haihh.. letih la rasa bila pikir pasal kerja!

Minggu lepas, saya bercuti. Balik Pangkor! Sudah lama saya tak pulang menziarah keluarga. Kali terakhir, masa raya Aidilfitri dulu. Mak saya tentu rindu pada saya. Saya pun rindu pada keluarga saya. Tapi saya selalu gagal nak menunjukkan kerinduan saya. Ada ‘sesuatu’ yang membuatkan saya membantutkan hasrat nak ‘bermesra’ dengan mak saya. Takpelah.. lain kali balik.. saya ‘cuba’ lagi!

Saya ambil 3 hari cuti. Start Selasa sampai lah Jumaat. Tapi masa saya di kampung saya habiskan dengan menonton movie korea ‘Baby and Me’ dan korean drama series ‘Boys over Flower’. Jadi apa maknanya cuti balik kampung saya??

Jumaat saya pulang ke KL. Sabtu, ada kenduri kahwin di Banting. Kenduri kahwin Iwa. Lepas tu mini gathering di rumah Amirul. Saya sangat suka anak Amirul. An Nur namanya. Sangat adorable!

kenduri iwa

kenduri iwa

iwa

iwa

gath umah mirul 1

gath umah mirul 1

gath umah mirul 2

gath umah mirul 2

gath umah mirul 3

gath umah mirul 3

Amirul's family

Amirul's family

mirul's family bersama budak2 yg suka interprem..

mirul's family bersama budak2 yg suka interprem..

regards,

~Ha~