oh.. saya tepuk dahi (hanya untuk menyedapkan entry ni saja.. tak buat pun macam ni!😉 ) dan beristighfar panjang bila saya baca entry ini dam ini. Oh.. selamatkah perjalanan saya di sana nanti?

Bagi orang yang rajin membaca surat kabar, berita ini mungkin tidak mengejutkan. Tapi bagi saya yang hanya suka membaca blog sahaja, dan yang jenis lepas check email, facebook dan 2-3 laman blog wajib-tengok, saya akan terus buat kerja dan takkan membaca surat kabar kecualilah bahagian hiburan atau ada sesuatu berita yang saya ingin cari, berita ini adalah sesuatu yang baru dan sangat mengejutkan dan menakutkan juga. Jadi bila sudah obses, saya mula baca semua cerita yang berkaitan tak kira la dari malaysia atau indonesia, tiba-tiba terus mengkaji isu yang sangat-sangat menimbulkan kemarahan indonesia (isu dari orang malaysia tak payah lah, sebab saya sendiri pun dah tahu) dan macam-macam lagi. Jadi saya sudah faham kenapa mereka marah sangat.

Anyway, perluke saya terangkan isu ini? Ermm.. macam tak sempat lah, sebab Pae dah panggil pegi belajar keta ni. Tapi nanti lah saya akan ceritakan kemudian.  Oh ya, hari ini saya cuti!! Yeyy..!! Petang ni saya dan Pae akan fly ke Makassar. Doakan kami selamat pergi dan selamat pulang! Bye

regards,

~Ha~